DOLAR 45,8964 0.42%
EURO 53,3988 -0.15%
ALTIN 6.651,13-0,99
BITCOIN 3485721-1.20323%
Bursa
23°

PARÇALI AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

Anıtkabir’den Tandoğan’a Uzanan Yol…

Anıtkabir’den Tandoğan’a Uzanan Yol…

ABONE OL
28 Haziran 2026 13:14
Anıtkabir’den Tandoğan’a Uzanan Yol…
0

BEĞENDİM

ABONE OL

İYİ Parti Bursa İl Başkanı İsmail Kaya: “Anıtkabir’den Tandoğan’a Uzanan Yol, Cumhuriyet’e ve Türk Bayrağı’na Bağlılığımızın En Güçlü İfadesidir”

ANKARA / BURSA – İYİ Parti Bursa İl Başkanlığı, Genel Başkan Müsavat Dervişoğlu’nun katılımıyla Ankara’da düzenlenen ve binlerce vatandaşın iştirak ettiği “#BayrakAçıyorum” mitingine güçlü bir katılım sağladı. Bursa’nın 17 ilçesinden gelen partililer, il ve ilçe yöneticileri, teşkilat mensupları ve çok sayıda vatandaş, program kapsamında önce Anıtkabir’i ziyaret ederek Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün manevi huzurunda saygı duruşunda bulundu, ardından Tandoğan Meydanı’nda gerçekleştirilen büyük buluşmada Genel Başkan Müsavat Dervişoğlu ile birlikte Türk bayrağı altında bir araya geldi.

Programın ardından değerlendirmelerde bulunan İYİ Parti Bursa İl Başkanı İsmail Kaya, Ankara’da gerçekleştirilen buluşmanın yalnızca bir siyasi miting olmadığını, Cumhuriyet’in temel değerlerine, milli birlik ve beraberliğe, demokrasiye ve Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucu iradesine sahip çıkma iradesinin güçlü bir göstergesi olduğunu ifade etti.

“Cumhuriyetimizin Kurucusunun Huzurunda Bir Kez Daha Söz Verdik”

Ankara programının ilk durağının Anıtkabir olduğunu hatırlatan İl Başkanı İsmail Kaya, Bursa teşkilatı olarak büyük bir gurur ve sorumluluk duygusuyla Ata’nın huzuruna çıktıklarını söyledi.

“Cumhuriyetimizin banisi, Başkomutanımız Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün manevi huzurunda bulunmak bizler için sadece bir ziyaret değil; Cumhuriyet’e, bağımsızlığa, demokrasiye ve milli değerlere olan bağlılığımızı bir kez daha ifade ettiğimiz anlamlı bir buluşmadır. Bursa’dan Ankara’ya gelen dava arkadaşlarımızla birlikte Anıtkabir’de Ata’mıza saygılarımızı sunduk, onun bizlere emanet ettiği Cumhuriyet’i sonsuza kadar yaşatma kararlılığımızı bir kez daha yineledik.”

Kaya, Anıtkabir ziyaretinin parti teşkilatında büyük bir manevi birliktelik oluşturduğunu belirterek, Türk milletinin ortak değerlerinin siyaset üstü olduğunun altını çizdi.

Bursa Teşkilatı Ankara’ya Yoğun Katılım Sağladı

İYİ Parti Bursa İl Başkanlığı’nın organizasyonuyla sabahın erken saatlerinden itibaren çok sayıda otobüs ve özel araçla Ankara’ya hareket eden partililer, Türkiye’nin dört bir yanından gelen vatandaşlarla birlikte Tandoğan Meydanı’nda buluştu.

Bursa’nın tüm ilçelerinden teşkilat mensuplarının programa yoğun ilgi gösterdiğini ifade eden Kaya, katılımın kendilerini son derece memnun ettiğini belirtti.

“İnegöl’den Gemlik’e, Mudanya’dan Mustafakemalpaşa’ya, Yenişehir’den Karacabey’e kadar Bursa’nın dört bir yanından gelen teşkilat mensuplarımız, kadın ve gençlik kollarımız, ilçe başkanlarımız ve dava arkadaşlarımızla birlikte Ankara’da omuz omuza olduk. Bursa teşkilatımız yine birlik ve beraberliğini en güçlü şekilde ortaya koymuştur.”

“#BayrakAçıyorum” Mitingine Büyük İlgi

Anıtkabir ziyaretinin ardından Tandoğan Meydanı’na geçen İYİ Parti heyeti, Genel Başkan Müsavat Dervişoğlu’nun katılımıyla düzenlenen “#BayrakAçıyorum” mitingine katıldı.

Türkiye’nin farklı şehirlerinden gelen binlerce vatandaşın ellerinde Türk bayraklarıyla alanı doldurduğunu belirten İsmail Kaya, mitingin milli birlik ve beraberlik açısından önemli mesajlar verdiğini söyledi.

“Bugün Tandoğan Meydanı’nda açılan sadece bayraklarımız değildi; milletimizin ortak vicdanı, Cumhuriyet’e olan bağlılığı ve Türkiye’nin geleceğine duyduğu umut da meydanlarda yükseldi. Türk bayrağı hepimizin ortak değeridir. Bayrağımız; bağımsızlığımızın, birliğimizin ve vatan sevgimizin en güçlü sembolüdür.”

“Bayrak Hepimizin Ortak Değeridir”

İYİ Parti Bursa İl Başkanı Kaya, Türk bayrağının hiçbir siyasi görüşün değil, 86 milyon vatandaşın ortak değeri olduğunu vurgulayarak şu değerlendirmelerde bulundu:

“Bizler bayrağımızı sadece bir sembol olarak değil; şehitlerimizin emaneti, gazilerimizin mücadelesi ve milletimizin ortak onuru olarak görüyoruz. Bugün Ankara’da verilen en güçlü mesajlardan biri de buydu. Türk bayrağı ayrıştıran değil, birleştiren en önemli milli değerimizdir.”

Genel Başkan Müsavat Dervişoğlu’nun Çağrısı Bursa’da Karşılık Buldu

İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu’nun yaptığı davetin Bursa teşkilatı tarafından büyük bir heyecanla karşılandığını ifade eden Kaya, Ankara programı öncesinde günler süren hazırlık çalışmaları yürüttüklerini söyledi.

İl Başkanlığı koordinasyonunda ilçe teşkilatlarıyla yoğun bir organizasyon gerçekleştirildiğini belirten Kaya, Bursa’dan çok sayıda vatandaşın programa katılmasını sağlamak amacıyla kapsamlı bir çalışma yürüttüklerini ifade etti.

“Genel Başkanımız Sayın Müsavat Dervişoğlu’nun çağrısı üzerine teşkilatlarımız büyük bir özveriyle çalıştı. İlçe başkanlarımız, yöneticilerimiz, kadın ve gençlik kollarımız günler boyunca vatandaşlarımızla bir araya geldi. Bursa’nın her noktasında hemşehrilerimizi bu anlamlı buluşmaya davet ettik.”

Selçuk Türkoğlu ve Teşkilatlar da Programda Yer Aldı

Programa, İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Bursa Milletvekili Selçuk Türkoğlu’nun yanı sıra ilçe başkanları, belediye meclis üyeleri, il ve ilçe yöneticileri, kadın ve gençlik kolları temsilcileri ile çok sayıda partili katıldı.

İsmail Kaya, Bursa teşkilatının ortaya koyduğu birlik görüntüsünün gelecek çalışmalar açısından da önemli bir motivasyon kaynağı olduğunu ifade etti.

“Teşkilatlarımızın gösterdiği özveri ve birlik ruhu bizlere büyük güç vermektedir. Bu birliktelik yalnızca seçim dönemlerinde değil, Türkiye’nin geleceğini ilgilendiren her konuda devam edecektir.”

“Milli Değerler Etrafında Kenetlenmeye Devam Edeceğiz”

İl Başkanı Kaya, Türkiye’nin içinden geçtiği süreçte toplumsal birlik ve beraberliğin her zamankinden daha önemli olduğunu belirterek, Cumhuriyet’in temel ilkelerine bağlılıklarını kararlılıkla sürdüreceklerini söyledi.

“Bizler Cumhuriyet’e, demokrasiye, hukukun üstünlüğüne, milli egemenliğe ve Atatürk ilke ve inkılaplarına bağlı siyaset anlayışımızı kararlılıkla sürdüreceğiz. Türkiye’nin ortak değerleri üzerinden toplumsal birlik ve dayanışmayı güçlendirmeye devam edeceğiz.”

“Bursa’dan Ankara’ya Taşınan Kararlılık Geleceğe Umut Vermiştir”

Programın sonunda açıklamalarını sürdüren İYİ Parti Bursa İl Başkanı İsmail Kaya, Ankara’da sergilenen birlik tablosunun Türkiye adına umut verici olduğunu belirterek sözlerini şöyle tamamladı:

“Anıtkabir’de Ata’mızın huzurunda duyduğumuz manevi sorumluluk, Tandoğan Meydanı’nda vatandaşlarımızla birlikte taşıdığımız milli heyecan ve Genel Başkanımız Sayın Müsavat Dervişoğlu’nun ortaya koyduğu güçlü mesajlar bizlere bir kez daha göstermiştir ki; Türkiye Cumhuriyeti’nin temel değerlerine sahip çıkan milyonlar dimdik ayaktadır. Bursa teşkilatı olarak bundan sonra da Cumhuriyetimizin kazanımlarını, demokrasiyi, milli birlik ve beraberliği savunmaya; milletimizin sesi olmaya kararlılıkla devam edeceğiz.”

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.