DOLAR 45,8964 0.42%
EURO 53,3988 -0.15%
ALTIN 6.651,13-0,99
BITCOIN 3485721-1.20323%
Bursa
23°

PARÇALI AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

Bilecik 1. Amatör Lig’e çıkan son takım belli oldu

Bilecik 1. Amatör Lig’e çıkan son takım belli oldu

ABONE OL
2 Temmuz 2024 11:01
Bilecik 1. Amatör Lig’e çıkan son takım belli oldu
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Bilecik 2. Amatör Lig Play-Off müsabakaları sona ererken, 1. Amatör Lig’e çıkan son takım Bilecik Gençlerbirliğispor oldu.

Bilecik 2. Amatör Lig 2023-2024 futbol sezonu sona ererken, A grubunda Vezirhanspor, B grubunda 1963 Başak Spor ve C grubunda Cihangazispor ligi lider bitirerek, 1. Amatör Lig’e yükselmişti. Gruplarında ikinci olan Bilecikspor, Bilecik Gençlerbirliğispor ve Kurtköyspor kendi aralarında İstasyon Sentetik Sahada play-off müsabakası oynadılar. Bilecik Gençlerbirliğispor son maçında Kurtköyspor ile 1-1 berabere kalarak, Bilecik 1. Amatör Lig’e çıkan son takım oldu. Bilecik Gençlerbirliğispor’un şampiyonluk kupasını Futbol İl Temsilcisi Engin Toku takdim etti.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP