DOLAR 45,8964 0.42%
EURO 53,3988 -0.15%
ALTIN 6.651,13-0,99
BITCOIN 3485721-1.20323%
Bursa
23°

PARÇALI AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

Bilecik 1. Amatör Lig’e çıkan son takım belli oldu

Bilecik 1. Amatör Lig’e çıkan son takım belli oldu

ABONE OL
2 Temmuz 2024 11:01
Bilecik 1. Amatör Lig’e çıkan son takım belli oldu
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Bilecik 2. Amatör Lig Play-Off müsabakaları sona ererken, 1. Amatör Lig’e çıkan son takım Bilecik Gençlerbirliğispor oldu.

Bilecik 2. Amatör Lig 2023-2024 futbol sezonu sona ererken, A grubunda Vezirhanspor, B grubunda 1963 Başak Spor ve C grubunda Cihangazispor ligi lider bitirerek, 1. Amatör Lig’e yükselmişti. Gruplarında ikinci olan Bilecikspor, Bilecik Gençlerbirliğispor ve Kurtköyspor kendi aralarında İstasyon Sentetik Sahada play-off müsabakası oynadılar. Bilecik Gençlerbirliğispor son maçında Kurtköyspor ile 1-1 berabere kalarak, Bilecik 1. Amatör Lig’e çıkan son takım oldu. Bilecik Gençlerbirliğispor’un şampiyonluk kupasını Futbol İl Temsilcisi Engin Toku takdim etti.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.