Gemlik Belediyesi ekipleri, sokağa beton döken inşaat firmasına cezai işlem yaptı.
İhbar Hattına gelen şikâyet üzerine harekete geçen Gemlik Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, inşaat atıklarını sokağa dökenlere çevre kirliliğine sebep olması ve insan sağlığını tehdit etmesi nedeniyle Kabahatler Kanunu dâhilinde işlem yaptı. Ekipler, Hamidiye Mahallesi 281, 285 ve ara sokaklarda yola beton döken inşaat firmasına 50 bin lira idari para cezası yazdı.
Firma tarafından yola dökülen beton, BUSKİ ve Gemlik Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ekiplerinin çalışmaları ile temizlendi. Zabıta Müdürlüğü ekipleri çevreyi kirletenlere karşı sürekli olarak denetim ve kontrollerde bulunarak, gerekli durumlarda kişi ve kurumlara ceza kesileceği belirtildi.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4543 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1242 kez okundu
4
Gizemli oyun
820 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
772 kez okundu