Kocaeli’de polis özel harekat ve jandarma özel hareket timleri muhtemel yangınları önlemek amacıyla ormanlarda devriye geziyor.
Yaz aylarının başlamasıyla orman yangınlarının önüne geçmek amacıyla Kocaeli’de sıkı denetim uygulanıyor. Kocaeli Valisi Seddar Yavuz ve ilgili kurumların yaptığı planlamalar sonrasında ormanlara girilmesi yasak alanların giriş ve çıkışları kontrol altına alındı. Alınan tedbirlerin uygulanması noktasında Vali Seddar Yavuz’un talimatları koordinasyonunda emniyet, jandarma, orman muhafaza memur ve görevlileri ile ilçe belediye zabıta birimlerinden oluşturulan ekipler ormanlık alanlarda denetimlerini 7/24 sürdürüyor. Kocaeli İl Emniyet Müdürlüğü Özel Harekat Şube Müdürlüğü, İl Jandarma Komutanlığı Jandarma Asayiş Komando Timleri ile asayiş timleri tarafından 1 Haziran’dan itibaren piknik, mesire ve ormanlık alanların yerleri kontrol ediliyor. Alınan tedbirler ve uygulamalar doğrultusunda girilmesi yasaklanan ormanlık alanlarda PÖH ve JÖH’ler nöbet tutuyor.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4543 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1242 kez okundu
4
Gizemli oyun
820 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
772 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.