Bursa’nın İnegöl ilçesinde Galatasaray-Fenerbahçe maçının ardından taraftarlar arasında kavga çıktı. O anlar amatör kameraya yansıdı. Polis tarafları tarafları güçlükle ayırdı.
Olay, saat 21.30 sıralarında Cuma Mahallesi Atatürk Bulvarı üzerinde meydana geldi. Galibiyet sevinci yaşayan Fenerbahçe taraftarları ile Galatasaray taraftarları cadde üzerinde karşı karşıya geldi. Gerginlik bir anda kavgaya dönüştü. Taraftarlar bir anda birbirlerine girdi. Olay yerine çok sayıda polis ekibi sevk edildi. Ekipler şahısları zorunlukla ayırarak dağıttılar. Olayda 3 taraftar gözaltına alındı.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4542 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1242 kez okundu
4
Gizemli oyun
820 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
772 kez okundu