DOLAR 45,8964 0.42%
EURO 53,3988 -0.15%
ALTIN 6.651,13-0,99
BITCOIN 3485721-1.20323%
Bursa
23°

PARÇALI AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

Bursa’da derbi sonrası ortalık savaş alanına döndü

Bursa’da derbi sonrası ortalık savaş alanına döndü

ABONE OL
20 Mayıs 2024 00:59
Bursa’da derbi sonrası ortalık savaş alanına döndü
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Bursa’nın İnegöl ilçesinde Galatasaray-Fenerbahçe maçının ardından taraftarlar arasında kavga çıktı. O anlar amatör kameraya yansıdı. Polis tarafları tarafları güçlükle ayırdı.

Olay, saat 21.30 sıralarında Cuma Mahallesi Atatürk Bulvarı üzerinde meydana geldi. Galibiyet sevinci yaşayan Fenerbahçe taraftarları ile Galatasaray taraftarları cadde üzerinde karşı karşıya geldi. Gerginlik bir anda kavgaya dönüştü. Taraftarlar bir anda birbirlerine girdi. Olay yerine çok sayıda polis ekibi sevk edildi. Ekipler şahısları zorunlukla ayırarak dağıttılar. Olayda 3 taraftar gözaltına alındı.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.