Bilecik İl Emniyet Müdürlüğünce 30 öğrenci velisine ’NAR-KO Rehber Eğitimi’ verildi.
Bilecik İl Emniyet Müdürlüğü tarafından, ’Her şartta, her fırsatta uyuşturucuya hayır diyoruz’ sloganı kapsamında Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğüne ekiplerce ’NAR-KO Rehber Eğitimi’ verildi. Eğitimde toplum bireylerinin uyuşturucu madde ile hiç tanışmaması, uyuşturucu madde kullanımını önlemek ve daha güçlü bir mücadele ortamı oluşturabilmek amaçlandı.
GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4548 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1248 kez okundu
4
Gizemli oyun
826 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
775 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.