Tekirdağ’ın Çorlu ilçesinde üzerine ağaç devrilen otomobil kullanılamaz hale geldi. Olayda şans eseri yaralanan olmadı.
Cemaliye Mahallesi Dere Meydanı mevkiinde korku dolu anlar yaşandı. Yaklaşık 30 senelik olduğu öne sürülen bir akasya ağacı, park halindeki otomobilin üzerine devrildi. Olayda şans eseri yaralanan olmazken, hasar gören otomobil kullanılamaz hale geldi. Çevredeki esnaf ve vatandaşlar da panik yaşadı.
İhbar üzerine bölgeye polis ve belediye ekipleri sevk edildi. Çorlu Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerinin çalışmalarının ardından devrilen ağaç olay yerinden kaldırıldı.
“Zararımın karşılanmasını istiyorum”
Otomobilini görünce şoke olduğunu ifade eden Muhammet Tangaloğlu, “Sabah saatlerinde aracımı yol kenarına müsait bir yere park etmiştim. İşte bulunduğum sırada aracımın üzerine ağaç devrildiği ve pert olduğu söylenince apar topar olay yerine geldim. Söylendiği gibi aracım hurdaya dönmüş ve zararımın karşılanmasını istiyorum. Konuyla ilgili gerekli müracaatta bizzat bulunacağım” dedi.
Çevredeki bir esnaf, ağacın kökünün kuruması nedeniyle devrilmiş olabileceğini ifade etti.
Öte yandan ağacın devrildiği anlar anbean kameraya yansıdı.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4542 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1242 kez okundu
4
Gizemli oyun
820 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
772 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.