Türkiye’nin ilk yüzer üretim, depolama ve tahliye platformu (FPSO) Çanakkale Boğazı’na ulaştı.
Türkiye’nin ilk yüzer doğal gaz üretim platformu, sabah saat 08.30 sıralarında Ege Denizi’nden Çanakkale Boğazı’na giriş yaptı. Kıyı Emniyet Müdürlüğü’ne ait 2 römorkörün eşlik ettiği gemi Kilitbahir Kalesi ile Kilitbahir köyü dağı’ndaki ’Dur Yolcu’ yazısının önünden geçti.
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Yüzer Üretim Platformumuz Çanakkale’ye ulaştı. 2026 yılında Sakarya Gaz Sahası’nda devreye girerek günlük 10 milyon metreküp doğal gaz işleyecek. Tek başına 4 milyon hanenin gaz ihtiyacını karşılayacak” ifadelerine yer verdi.
GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4547 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1245 kez okundu
4
Gizemli oyun
823 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
774 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.