Sakarya Büyükşehir Belediyesi SAGÜSAD’ın 29. yılına özel açılacak ve Sakarya fotoğraflarının yer alacağı sergiye ev sahipliği yapacak. Sanatseverler 18 Eylül Ofis Sanat Merkezi’nde şehrin tarihinde yolculuğa çıkacak.
Birbirinden özel ve anlamlı etkinlikler ile sanatseverlerin beğenisini kazanan Büyükşehir Belediyesi, OSM’de anlamlı bir sergiye ev sahipliği yapacak. Sakarya Güzel Sanatlar Derneği’nin (SAGÜSAD) 29. Yılında “Grup 2” başlığıyla gerçekleştireceği resim ve fotoğraf sergisi Ofis Sanat Merkezi’nde kapılarını açacak. 18 Eylül Çarşamba günü saat 18.00’da başlayacak olan “Grup 2” sergisi 2 Ekim Çarşamba gününe kadar sanatseverlerin ziyaretine açık olacak. Sergiye katılanlar Sakarya’nın tarihinde keyifli bir yolculuğa çıkacak ve SAGÜSAD’ın ilk günden bu yana serüvenini inceleme fırsatı bulacak.
Büyükşehir’den yapılan açıklamada, “18 Eylül Çarşamba günü Ofis Sanat Merkezi’nde 29. yılında SAGÜSAD fotoğraf sergisinin açılışı yapılacak. Saat 18.00’de başlayacak açılışa tüm kültür ve sanat dostlarını bekliyoruz” denildi.
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1243 kez okundu
2
Dört yıla sekiz kitap sığdırdı
883 kez okundu
3
“Öncesi ve Sonrası ile Birinci Dünya Savaşı ve Çanakkale Cephesi Kartpostalları Sergisi” açıldı
824 kez okundu
4
Gizemli oyun
821 kez okundu
5
BTSO’da enflasyon muhasebesi eğitimine yoğun ilgi
726 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.