Taksim’de epilepsi hastası bir genç kız, nöbet geçirerek yere yığıldı. Genç kızın yardımına koşan yerli ve yabancı turistler ile trafik polisi cep telefonu kamerasına yansıdı.
Olay, saat 19.00 sıralarında Taksim Meydanı’nda yaşandı. Edinilen bilgiye göre, epilepsi rahatsızlığı bulunan bir genç kız yürürken nöbet geçirerek yere yığıldı. Yerli ve yabancı turistler ile trafik polisi bir anda yere yığılan kızın yardımına koştu. Bazı vatandaşlar nöbet geçiren kadının ayaklarını kaldırırken, bazıları da başının altına çanta koydu. İhbar üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi. Epilepsi nöbeti geçiren genç kız, yapılan ilk müdahalenin ardından Taksim Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Yerli ve yabancı turistlerin duyarlı davranışları ise cep telefonu kamerasına yansıdı.
GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4548 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1248 kez okundu
4
Gizemli oyun
826 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
775 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.