Türkiye Cumhuriyeti’nin son başbakanı Binali Yıldırım, Kartal’da bulunan bir hastanede anjiyo operasyonu geçirdi.
Türkiye Cumhuriyeti’nin son başbakanı ve Türk Devletleri Teşkilatı Aksakallar Heyeti Başkanı Binali Yıldırım, dün getirildiği Kartal Koşuyolu Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde anjiyo operasyonu geçirdi. Operasyonda Yıldırım’a 4 adet stent takıldı. Yıldırım’ın, başarılı geçen operasyonun ardından sağlığının iyi olduğu ve henüz taburcu olmadığı öğrenildi.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
2
Büyükataman, emekliler için temmuz ayını işaret etti
1490 kez okundu
3
CHP BURSA İL BAŞKANI NİHAT YEŞİLTAŞ: TÜRKİYE CUMHURİYETİ BİR PARTİ DEVLETİ DEĞİLDİR HİÇBİR ZAMAN DA OLMAYACAKTIR
1389 kez okundu
4
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1242 kez okundu
5
CHP BURSA İL BAŞKANI NİHAT YEŞİLTAŞ’TAN KARACABEY’DEKİ ŞEKER FABRİKASININ SATILMASINA SERT TEPKİ
1198 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.