DOLAR 45,8964 0.42%
EURO 53,3988 -0.15%
ALTIN 6.651,13-0,99
BITCOIN 3485721-1.20323%
Bursa
23°

PARÇALI AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

Otobüse çarpmamak için eve daldı

Otobüse çarpmamak için eve daldı

ABONE OL
4 Ağustos 2024 10:59
Otobüse çarpmamak için eve daldı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Bursa’da belediye otobüsüne çarpmamak için eve dalan otomobil sürücüsü hafif şekilde yaralandı.

Kaza, merkez Yıldırım ilçesi 75. Yıl Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, seyir halindeki 16 BDD 410 plakalı otomobil sürücüsü dönmek istediği sırada belediye otobüsü ile karşı karşıya geldi. Otobüse çarpmamak için bir anda direksiyonu kıran sürücü, otomobiliyle birlikte eve girdi. Kaza sonrası otomobil sürücüsü hafif şekilde yaralanırken olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.

Yaralı sürücü tedavi altına alınırken polis kazaya ilgili tahkikat devam ediyor.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.