Bursa’da belediye otobüsüne çarpmamak için eve dalan otomobil sürücüsü hafif şekilde yaralandı.
Kaza, merkez Yıldırım ilçesi 75. Yıl Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, seyir halindeki 16 BDD 410 plakalı otomobil sürücüsü dönmek istediği sırada belediye otobüsü ile karşı karşıya geldi. Otobüse çarpmamak için bir anda direksiyonu kıran sürücü, otomobiliyle birlikte eve girdi. Kaza sonrası otomobil sürücüsü hafif şekilde yaralanırken olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.
Yaralı sürücü tedavi altına alınırken polis kazaya ilgili tahkikat devam ediyor.
GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4548 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1247 kez okundu
4
Gizemli oyun
825 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
775 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.