Çanakkale Valisi Ömer Toraman, Çanakkale Savaşları’nın yaşandığı Tarihi Gelibolu Yarımadası’nda Şehitler Abidesini ziyaret etti.
Cumhurbaşkanlığı kararnamesiyle Elazığ Valiliğinden Çanakkale Valiliğine atanan Vali Ömer Toraman göreve başlamasının ardından ilk olarak Çanakkale Savaşları’nın yaşandığı Tarihi Gelibolu Yarımadası’ndaki Şehitler Abidesini ziyaret etti. Çanakkale Savaşları Gelibolu Tarihi Alan Başkanı İsmail Kaşdemir ile birlikte Şehitler Abidesini ziyaret eden Vali Ömer Toraman, şehitler için dua okudu, temsili şehitliğe karanfil bıraktı.
Vali Ömer Toraman’a Eceabat Kaymakamı Murat Çiçek’te eşlik etti. Alan Başkanı İsmail Kaşdemir, Vali Ömer Toraman’a ziyaretten dolayı teşekkür edip, minyatür Şehitler Abidesi hediye etti.
Vali Ömer Toraman, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Çanakkale muharebelerinin kahramanlarını ziyaret ederek, Fatiha okuduk. Şehitlerimizi ve gazilerimizi rahmet, minnet ve şükranla anıyorum” ifadelerini kullandı.
GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Amazon örümceklerinin esrarengiz dünyalarına gitmeye hazır olun.
2521 kez okundu
2
Norveç’i ziyaret etmeniz için gereken 25 sebep
1918 kez okundu
4
Kredi Kartı Limitleri Yeniden Düzenleniyor
1750 kez okundu
5
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz “2026 Değerlendirme Toplantısı” düzenledi
1723 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.