DOLAR 45,8964 0.42%
EURO 53,3988 -0.15%
ALTIN 6.651,13-0,99
BITCOIN 3485721-1.20323%
Bursa
23°

PARÇALI AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

Beşiktaş Belediyesi’nde aşure ikramı

Beşiktaş Belediyesi’nde aşure ikramı

ABONE OL
20 Temmuz 2024 10:00
Beşiktaş Belediyesi’nde aşure ikramı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Aşure Günü sebebiyle Beşiktaş Belediyesi tarafından ilçe sakinlerine bolluk ve bereketin simgesi olan aşure ikram edildi.

Beşiktaş Belediyesi, bolluk, bereket, paylaşım, birlik ve beraberliğin simgesi Muharrem Ayı’nda vatandaşlara aşure ikram etti. Beşiktaş Belediye Başkanı Rıza Akpolat da Çarşı’da kurulan çadırda mesai arkadaşlarıyla beraber Beşiktaş Belediyesi Aşevi’nde hazırlanan aşureleri dağıttı. Vatandaşlar aşure ikramından memnun kaldı. Başkan Akpolat, “Bereketin simgesi aşure lokmalarımızı paylaştık. Allah, tuttuğumuz Muharrem oruçlarımızı kabul etsin. Tüm komşularımıza şifa ve afiyet olsun” dedi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.