Arnavutköy Belediyesi Muharrem ayının bolluk ve bereketini bu yıl da vatandaşlarla paylaştı. Dev kazanlarda pişirilen 3 ton aşure vatandaşlara ikram edildi.
Arnavutköy’de geleneksel hale gelen aşure dağıtımı kapsamında Arnavutköy merkez meydanında dev kazanlardaki 3 ton aşure vatandaşlara dağıtıldı. Arnavutköy Belediyesi’nin her yıl geleneksel hale getirdiği aşure dağıtımı bu yıl da yoğun ilgi gördü.
Program hakkında açıklama yapan Arnavutköy Belediye Başkanı Mustafa Candaroğlu, “Öncelikle tüm Müslüman aleminin Muharrem ayını tebrik ediyorum. Mevlam bu ayda ülkemize, vatanımıza, ilçemize ve İstanbullumuza birlik, beraberlik ve bereket versin. Bizler Arnavutköy Belediyesi olarak her yıl Muharrem ayında olduğu gibi aşuremizi kıymetli hemşehrilerimizle paylaşıyoruz. Güzel bir cuma gününde Arnavutköylü hemşerilerimizle birlikte cumamızı eda ettik ve merkez meydanımızda aşuremizi paylaştık. Ben Arnavutköy’ümüze ve hemşehrilerimize sağlık, mutluluk, birlik ve beraberlik içerisinde nice aşure günleri temenni ediyorum” dedi.
GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Amazon örümceklerinin esrarengiz dünyalarına gitmeye hazır olun.
2519 kez okundu
2
Norveç’i ziyaret etmeniz için gereken 25 sebep
1910 kez okundu
4
Kredi Kartı Limitleri Yeniden Düzenleniyor
1749 kez okundu
5
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz “2026 Değerlendirme Toplantısı” düzenledi
1719 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.