DOLAR 45,8964 0.42%
EURO 53,3988 -0.15%
ALTIN 6.651,13-0,99
BITCOIN 3485721-1.20323%
Bursa
23°

PARÇALI AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

Yeni doğan kedi, polis merkezinin maskotu oldu

Yeni doğan kedi, polis merkezinin maskotu oldu

ABONE OL
13 Temmuz 2024 10:00
Yeni doğan kedi, polis merkezinin maskotu oldu
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Bursa’da yeni doğan bir kedi Ertuğrulgazi Polis Merkezi’nin maskotu oldu. Her gün nöbetçi polis tarafından beslenen kediye ’Tekir’ ismi verildi.

Yıldırım İlçe Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı Ertuğrulgazi Polis Merkezi Amirliği önünde nöbet tutan polis memuru, yenidoğan ve dışarıda tek başına gezen yavru kediye sahip çıktı. Polisin süt ve mama vermesiyle birlikte yavru kedi alıştığı polis merkezinin yakınlarından hiç gitmedi.

Polis merkezinin yanında yapılan yuvada kalan kediye, nöbet tutan polisler tarafından ’Tekir’ ismi verildi. Zaman zaman polis merkezine gelen vatandaşlar tarafından da mama ve süt verilen kedi, görenlerin yüzünü gülümsetiyor.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.