Süleymanpaşa Belediyesi, Naip Mahallesi’nde yuvasından düşen mahallenin simgesi yavru leyleği kurtararak kardeşlerine kavuşturdu.
Süleymanpaşa Belediyesi, Naip Mahallesi’nde yuvasından düşen mahallenin simgesi yavru leyleği kurtararak kardeşlerine kavuşturdu.
Süleymanpaşa Belediyesi ekipleri, gelen ihbar üzerine hemen harekete geçti ve yavru leyleği vinç yardımıyla yuvasına ulaştırdı. Kardeşlerine kavuşan yaramaz leyleğin sevinci görülmeye değer manzaralar oluşturdu.
Konuyla ilgili açıklamada bulunan bir mahalle sakini, yavrunun korunması ve yuvasına yerleştirilmesi için hemen harekete geçen Süleymanpaşa Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerine ve Süleymanpaşa Belediye Başkanı Volkan Nallar’a teşekkür etti.
GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4547 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1245 kez okundu
4
Gizemli oyun
823 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
773 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.