Gölcük Belediyesporlu 3 tekvando sporcusu, Kocaeli’de düzenlenen müsabakalarda şampiyon olarak Türkiye şampiyonasına katılmaya hak kazandı.
Gölcük Belediyesi, spor alanında yaptığı yatırımlarla ilçede geleceğin yıldız sporcu adaylarını yetiştirmeye devam ediyor. Son olarak Kocaeli’de düzenlenen il seçmelerinde Gölcük Belediyespor tekvando sporcuları; Nurcan İpek, Elif Usta ve Yusuf Atasoy, il birincisi olarak, Sivas’ta yapılacak Türkiye Şampiyonasına katılma hakkı kazandı.
GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Enver Yıldırım’dan büyüklerde ilk Dünya Kupası madalyası
6899 kez okundu
2
Afrika Uluslar Kupası’nda Üçüncü Nijerya Oldu: Mısır’ı Penaltılarla Geçti
1794 kez okundu
3
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1732 kez okundu
4
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1726 kez okundu
5
Galatasaray ile Gaziantep FK Yenişemedi: RAMS Park’ta Puanlar Paylaşıldı
1636 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.