DOLAR 45,8964 0.42%
EURO 53,3988 -0.15%
ALTIN 6.651,13-0,99
BITCOIN 3485721-1.20323%
Bursa
23°

PARÇALI AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

Doktora gittikten sonra evinde ölü bulunan kadın son yolculuğuna uğurlandı

Doktora gittikten sonra evinde ölü bulunan kadın son yolculuğuna uğurlandı

ABONE OL
23 Haziran 2024 19:00
Doktora gittikten sonra evinde ölü bulunan kadın son yolculuğuna uğurlandı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Bursa’da dün gece diş ağrısı sebebiyle hastaneye giden ve sonrasında evde ölü bulunan kadın, gözyaşları arasında son yolculuğuna uğurlandı.

Olay, dün gece saatlerinde merkez Osmangazi ilçesi Soğanlı Mahallesi Mete Sokak üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, kardeşinin evinde kalmak için kısa bir süre önce İstanbul’dan Bursa’ya gelen Enda Sezer Balta (46), dişindeki apse ağrısı sebebiyle fenalaştı. Görümcesi ile sabah saatlerinde Nilüfer ilçesindeki özel bir diş kliniğine giden Balta, kendisine verilen ilaçları alarak tekrar eve döndü. Akşam saatlerinde tekrar fenalaşan Balta’nın yakınları, kendisine ulaşmak için seslendiklerinde cevap alamadı. Odaya gittiklerinde Balta’nın hareketsiz yattığını gören yakınları, durumu 112 Acil Servis Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Sağlık ekipleri, yaptıkları kontrolde Balta’nın hayatını kaybettiğini belirledi. Balta’nın cansız bedeni, kesin ölüm sebebinin belirlenmesi için Bursa Adli Tıp Kurumu’na kaldırıldı.

Otopsisi tamamlanan Balta’nın cansız bedeni ailesine teslim edildi. Balta’nın cenazesi, merkez Osmangazi ilçesi Soğanlı Mahallesi’nde Bulunan Yavuz Sultan Selim Camii’de ikindi namazını müteakip kılınan cenaze naması sonrası Soğanlı Mezarlığı’na defnedildi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.