DOLAR 45,8964 0.42%
EURO 53,3988 -0.15%
ALTIN 6.651,13-0,99
BITCOIN 3485721-1.20323%
Bursa
23°

PARÇALI AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

Sultangazi’de bebeği cami önüne bırakan şahıslar yakalandı

Sultangazi’de bebeği cami önüne bırakan şahıslar yakalandı

ABONE OL
22 Haziran 2024 19:00
Sultangazi’de bebeği cami önüne bırakan şahıslar yakalandı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Sultangazi’de bir bebeği cami önüne bırakan 3 kişi polis ekipleri tarafından yakalandı.

Sultangazi’nin Cebeci Mahallesi’nde dün cami önünde bebek bulundu. İhbar üzerine olay yerine gelen polis ekipleri olayla ilgili çalışma başlattı. Bebek ise kontrol edilmek üzere hastaneye kaldırıldı. Yapılan çalışmalarda, bebeği cami önünde bulduklarını iddia eden şahıslardan İ.Ö. (18) ve M.Z.Ö.’nün (17) bebeği bırakmak için olay yerine geldikleri, sonrasında bırakmaktan vazgeçerek yalan beyanda bulundukları anlaşıldı. Devam eden araştırmalarda İ.Ö.’yü amcasının oğlu R.Ö.’nün (17) aradığı ve bebeği kendisine getirdiği belirlendi. Bebeğin anne ve babasının R.Ö. (17) ve G.D. (17) olduğu öğrenildi. G.D. (17) tedavi amacıyla hastaneye sevk edilirken, İ.Ö., M.Z.Ö. ve R.Ö. gözaltına alındı. Yakalanan İ.Ö., M.Z.Ö. ve R.Ö. kasten öldürmeye teşebbüs suçundan adli makamlara sevk edildi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.