Bayrampaşa’da inşaat çalışması sırasında iş makinesi su borusunu patlattı. Metrelerce yükseğe çıkan su cep telefonu kamerasına yansıdı.
Bayrampaşa Kocatepe Mahallesi 50. Yıl Caddesi üzerinde saat 17.00 sıralarında boş alanda yapılan inşaat çalışması sırasında kepçe operatörü su hattının bulunduğu boruyu patlattı. Çalışmalara ara verildikten sonra İSKİ ekipleri zarar gören boruyu onarmak için çalışma başlattı. Borudan çıkan su metrelerce yükseğe ulaşırken, yaşanan o anlar cep telefonu kamerasına yansıdı.
GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4548 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1247 kez okundu
4
Gizemli oyun
826 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
775 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.