Bursaspor altyapısından yetişen Milli futbolcu İsmail Yüksel, yeşil-beyazlı kulüpten alacağı 100 bin TL’yi bağışladı. Bursaspor Kulübü, İsmail Yüksek’e teşekkür etti.
Bursaspor Kulübü’nden yapılan açıklama şu şekilde:
“Altyapımızdan yetişen milli futbolcu İsmail Yüksek, 100 bin TL’lik alacağını kulübümüze bağışlamıştır. Kendisine teşekkür eder, Avrupa Şampiyonası’nda başarılar dileriz.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Enver Yıldırım’dan büyüklerde ilk Dünya Kupası madalyası
6925 kez okundu
2
Afrika Uluslar Kupası’nda Üçüncü Nijerya Oldu: Mısır’ı Penaltılarla Geçti
1802 kez okundu
3
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1736 kez okundu
4
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1731 kez okundu
5
Galatasaray ile Gaziantep FK Yenişemedi: RAMS Park’ta Puanlar Paylaşıldı
1642 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.