Körfez’de “5 Haziran Dünya Çevre Günü” dolayısıyla Yarımca Sahili’nde yapılan temizlikte 150 kilogram atık toplandı.
Körfez Belediyesi tarafından düzenlenen etkinlikte Yarımca Sahili’nde ve piknik alanında temizlik çalışması gerçekleştirildi. Körfez Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Ali Osman Yıldırım, etkinlik öncesinde çocuklara çevre konusunda bilgilendirmede bulundu. Yarımca Sahil bölgesinde gerçekleştirilen etkinlikte minik gönüllüler poşetlerce çöp topladı. Yarımca Sahili’nin kıyıları ve piknik alanını gönüllüler tarafından özenle temizlendi.
Programda konuşan Körfez Belediyesi Çevre Teknikeri Ufuk Salih Kaya, “Plastiklerin içlerindeki zehirli maddeler deniz canlıları beslenme zincirine halka oluyor ve insana kadar ulaşabiliyor. Deniz kıyılarımızı ve çevremizi kirletmeyelim, bu konu da birbirimize destek vererek gelecek nesillerimize temiz bir doğa bırakalım” dedi.
GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4548 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1247 kez okundu
4
Gizemli oyun
825 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
775 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.