DOLAR 45,8964 0.42%
EURO 53,3988 -0.15%
ALTIN 6.651,13-0,99
BITCOIN 3485721-1.20323%
Bursa
23°

PARÇALI AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

Bursa’da öğrenciler bir günü doğada geçirdi, çöp topladı

Bursa’da öğrenciler bir günü doğada geçirdi, çöp topladı

ABONE OL
5 Haziran 2024 09:59
Bursa’da öğrenciler bir günü doğada geçirdi, çöp topladı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Bursa’da ilkokul öğrencileri Çevre Haftası etkinlikleri kapsamında bir günü sınıf olarak ormanda geçirdi.

Sürdürülebilir yaşam çevrelerinin oluşturulması, iklim değişikliği ile mücadele konularında çevre bilincinin arttırılmasına yönelik 3-7 Haziran tarihleri “Türkiye Çevre Haftası” olarak kutlanıyor. Bursa’da Türkiye Çevre Haftası etkinlikleri çerçevesinde öğrenciler, doğanın içinde bir gün geçirdi.

Pilot Sanayi İlkokulu 4-D sınıfı veli, öğrencileri ve öğretmenleri Rıdvan Arda eşliğinde Dağyenice’de bir dizi etkinlik düzenledi. Dağyenice tesislerini Orman Mühendisi Savaş Türk ve Dilara Çelik eşliğinde gezen öğrenciler, orman yangınları konusunda bilgi aldılar. Doğanın korunması konusunda öğrencilere sunum yapılırken, öğrenci ve veliler Dağyenice Göleti etrafındaki çöpleri toplayarak çevreyi kirleten büyüklerine de önemli bir mesaj verdiler. Kısa bir doğa yürüyüşü yapan öğrenciler daha sonra hazırladıkları “Temiz İnsan, Temiz Çevre”, “Çevreni Temiz Tut, Doğayı Koru, Mutlu Yaşa Bir Ömür Boyu”, “Çevre Miras Değil, Gelecek Nesillere Devredilecek Emanettir” pankartları etrafında çember oluşturup yere uzandılar. Öğrenciler doğanın sesini de dinlemeyi ihmal etmediler.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.