Kocaeli’nin İzmit ilçesinde bir kişi, yaya köprüsünün asansörüne tuvaletini yaptı. Güvenlik kameralarından yapılan tespitin ardından olayı gerçekleştiren şahıs gözaltına alındı.
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin halkın ulaşımını kolaylaştırmak, özellikle engelli ve yaşlıların köprülere kolay erişimini sağlamak amacıyla şehre kazandırdığı asansör veya yürüyen merdivenlere zaman zaman zarar verildiği görülüyor ancak bu yaşanan son olay pes dedirtti. İzmit Yeni Cuma mevkiindeki Mimar Sinan Yaya Köprüsü’nde yer alan asansöre binen bir kişi tuvaletini yaptı. Olayın belediyeye bildirilmesi ile güvenlik kameralarından görüntüler polise iletildi. Olaya ilişkin araştırma yapan polis ekipleri, asansöre tuvaletini yapan A.T. isimli şahsı gözaltına aldı. Kişinin Yalova’daki bir tersanede işçi olarak çalıştığı tespit edildi.
Olaya ilişkin ifadesi alınan şahıs adliyeye sevk edildi.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4542 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1242 kez okundu
4
Gizemli oyun
820 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
771 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.