Bursa’da trafik denetimi yapan polis ekipleri, kural tanımayan sürücülere geçit vermedi. Alkollü direksiyon başına geçen bir sürücü suçunu itiraf edip polis ekipleriyle pazarlık yapmaya kalktı. O anlar kameraya yansıdı.
Merkez, Santral Garaj Mahallesi üzerinde polis ekipleri, trafiği tehlikeye atan sürücülere denetimleri sıklaştırdı. Uygulama noktasına takılan sürücüler, hem araç hem de plaka sınavından geçti.
Direksiyon başına alkollü oturan bir sürücü ise alkolmetreyi karşısında görünce hemen suçunu itiraf edip, polisle pazarlık yapmaya çalıştı. “Üfletmeyin, yakmayın beni” diyen sürücü ehliyetinin 2 yıl gideceğini öğrenince cihaza üflemek zorunda kaldı. 123 promil alkollü çıkan sürücüye 8 bin lira idari ceza kesilirken, araç ise trafikten men edildi. Sürücünün pazarlık yapmaya çalıştığı anlar ise kameraya anbean yansıdı.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4542 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1242 kez okundu
4
Gizemli oyun
820 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
771 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.