Burhaniye de, yaz aylarında turizm sezonunun başlamasıyla başta trafik tedbirleri ve suda boğulma olayları olmak üzere alınacak tedbirler görüşüldü. Toplantı, Kaymakam İlyas Memiş başkanlığında ilgili kamu kurum temsilcilerinin katılımıyla gerçekleştirildi.
Kaymakamlık toplantı salonunda gerçekleştirilen toplantıda; turizm sezonunun başlamasıyla yaz aylarında ilçeye gelecek olan yazlıkçılar, tatilciler ve günübirlik gelen ziyaretçilerin oluşturacağı yoğunluğa karşı vatandaşların can ve mal emniyetinin korunması, trafik ve otopark sorunu yaşanmaması, vatandaşların sağlıklı ve güvenli koşullarda yüzme ihtiyaçlarının temini ve suda boğulma olaylarına karşı alınacak tedbirler görüşülerek yapılması gereken çalışmalar değerlendirildi. Toplantıya, Kaymakam İlyas Memiş, Belediye Başkan Yardımcısı Ayten Tuna, Emniyet Müdürü Faik Karabaş, Jandarma Komutanı Ahmet Çağdaş Ak, Sahil güvenlik ve Bot Komutanı Ozan Çatık , Yazı İşleri Müdürü Tuncay Kuru, İlçe Milli Eğitim Müdürü Bora Zihni, İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Aslan Alparslan, İlçe Sağlık Müdürü Dr. Ömer Yiğit Yalçın, İlçe Tarım Müdürü Songül Aydın ve Turizm Büro Sorumlusu Ahmet Taşçı katıldı.
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4546 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1244 kez okundu
4
Gizemli oyun
821 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
773 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.