Avcılar’da yan yola girip geri geri çıkarak transit yolu kullanan sürücülere 4 bin lira ceza kesildi.
Olay, dün akşam saatlerinde Avcılar D100 Güney Denizköşkler yan yolda meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, 2 sürücü yan yoldan transit yola geri geri gelerek trafiğin olağan akışını engelledi. O anlar başka sürücü cep telefonu kamerasıyla kayda alırken görüntüler sosyal medyada gündem oldu. Görüntüye ilişkin polis ekipleri çalışma başlattı. Çalışmalar çerçevesinde, kimlik bilgileri tespit edilen M.U., T.Y.A. ve T.Ş. isimli sürücüler yakalanarak gözaltına alındı. Şahıslara yönelik, “yönetmelikte belirtilen şartlar dışında geriye dönmek veya geriye gitmek, izin verilen hallerde bu manevraları yaparken karayolunu kullananlar için tehlike veya engel oluşturmak” suçundan bin 506’şar TL olmak üzere toplamda 4 bin 518 TL idari para cezası kesildi.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4542 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1242 kez okundu
4
Gizemli oyun
820 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
771 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.