Bursa Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğü’ne bağlı ekipler, ’Huzur ve Güven’ uygulamalarında ’Şirin dede’ lakaplı torbacıyı uyuşturucu madde ile birlikte kıskıvrak yakaladı.
Ekipler şehrin her noktasında şok ’Huzur ve Güven’ uygulamalarına aralıksız devam ediyor. Güven Timleri’nin Beyazıt Mahallesi’nde yaptığı son ’Huzur ve Güven’ uygulamasında bir sokağın köşesinde bekleyen şahıstan şüphelenen ekipler bu kişiyi sorguladı. Yapılan çalışmada 4 adet suç kaydı bulunan 48 yaşındaki T.G.’nin kaba üst aramasında poşet içerisinde satışa hazır 43.80 gram uyuşturucu madde ele geçirildi. T.G.’nin “Şirin dede” lakaplı torbacı olduğu öğrenildi. Gözaltına alınan “Şirin dede” emniyete götürüldü.
Bursa İl Emniyet Müdürlüğü yetkilileri, kentin huzur ve güvenini sağlamak adına şok uygulamaların aralıksız süreceğini belirtti.
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4546 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1243 kez okundu
4
Gizemli oyun
821 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
773 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.