Bayrampaşa’da otoyola çıkan bisikletli, tehlikeli şekilde kilometrelerce yolculuk yaptı. Bisikletlinin seyir halindeki kamyona çok yakın mesafede ilerlediği anlar bir başka sürücü tarafından cep telefonu kamerası ile kaydedildi.
Olay önceki gün Hal – Otogar yolu Bayrampaşa istikametinde yaşandı. Canını hiçe sayarak bisikletliyle otoyola çıkan şahıs, seyir halindeki hafriyat kamyonunun peşine takılarak kilometrelerce yolculuk yaptı. Bisikletlinin yaptığı tehlikeli yolculuk bir başka sürücü tarafından ise cep telefonu kamerası ile kaydedildi. Görüntülerde otomobil sürücüsünün bisiklet sürücüsünü bir yandan kayda alırken, bir yandan da “Hal yolunda tehlikeli yolculuk, öndeki kamyon frene bassa arkadaki bisikletlinin amel defteri kapanacak ama haberi yok. Yani otobanda olacak iş değil” dediği duyuluyor.
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4546 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1244 kez okundu
4
Gizemli oyun
821 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
773 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.