Derince’de belediye ekiplerinin üstyapıdan park ve bahçelere kadar her noktada çalışmaları sürüyor.
Derince Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri parklarda ve yeşil alanlarda bir dizi işlem gerçekleştirdi. Yeşil alanlarda ot biçme, ağaç budama, bitki form, peyzaj düzenlemeleri, oturma grupları ve oyuncakların bakım ve onarımı gibi çalışmalar yapan ekipler, son olarak Yavuz Sultan Mahallesi’nde düzenlemelerini sürdürdü.
Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri ise Fatih Sultan Mahallesi Paşa Sokak, Sırrıpaşa Mahallesi Reis Sokak ve Yavuz Sultan Mahallesi Çimenli Sokak’ta kaldırımların onarımını gerçekleştirerek, vatandaşların hayatını daha da kolaylaştırıcı adımlar attı. Yine rutin çalışmalarına devam eden Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri ot küreme, temizleme ve süpürme işlemlerinin yanı sıra ilçe genelinde bulunan su kanallarında ve yaya yollarında uzayan otları temizledi.
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4546 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1244 kez okundu
4
Gizemli oyun
821 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
773 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.