Beykoz Tokatköy’de yaklaşık iki gündür musluklardan akan İSKİ’ye ait şebeke suyundan lağım kokusuna benzer ağır koku geldiğini öne süren vatandaşlar, tedirgin olduklarını ifade ederek yetkililerden herhangi bir uyarı yapılmadığı gerekçesiyle sitem etti.
Beykoz Tokatköy’de yaklaşık iki gündür çeşmelerden akan sularda lağım kokusuna benzer bir kokunun geldiği iddia edildi. Benzer şikayetlerin duyulması halk arasında büyük paniğe neden oldu. Birçok vatandaş kullandıkları İSKİ’ye ait şebeke suyundan lağım kokusuna benzer ağır bir kokunun geldiğini ileri sürerek, hiçbir şekilde haber verilmediğini ve ihtiyaçlarını marketten aldıkları sularla karşıladıklarını söyledi.
“Kimse bilgi vermedi”
Esnaf Kenan Kalay, “Bu durumdan herkes şikayetçi. İnsanların elinde olmayan bir şey. Bunu anonsla insanlara bildirmeleri lazımdı. İnsanlar birbirlerini uyardı. Birkaç gün bu suların böyle olduğunu söylemeleri lazımdı. İnsanlar ’bu suyu kullanalım mı’ diye tedirgin. Kimse bilgi vermedi. Bu insanlar bilgiyi nereden alsın. Biz neye göre, kime göre hareket edeceğiz?” dedi.
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4546 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1244 kez okundu
4
Gizemli oyun
821 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
773 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.