DOLAR 45,8964 0.42%
EURO 53,3988 -0.15%
ALTIN 6.651,13-0,99
BITCOIN 3485721-1.20323%
Bursa
23°

PARÇALI AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

23 yaşındaki genç, oynadığı ruhsatsız tabancayla kendini vurdu

23 yaşındaki genç, oynadığı ruhsatsız tabancayla kendini vurdu

ABONE OL
17 Nisan 2024 12:00
23 yaşındaki genç, oynadığı ruhsatsız tabancayla kendini vurdu
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Sakarya’nın Sapanca ilçesinde seyir halinde olan otomobilde oynadığı ruhsatsız tabancayla kendisini vuran 23 yaşındaki genç, hastanede tedavi altına alındı.

Olay, dün gece saatlerinde Rüstempaşa Mahallesi Dilek Sokak üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, arkadaşları ile seyir halindeki otomobilde M.S.(23) isimli genç, araç içerisinde ruhsatsız tabancayı kurcaladığı sırada kendisini vurdu. Bacağından yaralan M.S., arkadaşları tarafından aynı araçla Sapanca ilçe Hastanesine götürüldü. Yaralı M.S., burada yapılan ilk müdahalenin ardından Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edildi. Olaya ilişkin inceleme başlatıldı.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.