Bursa’da sürücüsünün kontrolünden çıkan servis otobüsü yoldan çıkıp ağaçlık alana girdi. Sürücünün yaralandığı kazada yolcu olmaması facianın önüne geçerken, polis olayla ilgili tahkikat başlattı.
Kaza, 00.30 sıralarında Osmangazi ilçesi Demirtaş Yolu Caddesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Adem Yalçın idaresindeki servis otobüsü Eski Gemlik Yolu üzerinde seyir halindeyken sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıktı. Yol kenarındaki araziye giren otobüs ağaçlara çarparak durabilirken, kazayı görenler hemen 112 ekiplerini aradı. Bölgeye gelen sağlık ekipleri yaralanan sürücü Yalçın’ı olay yerinde yaptığı ilk müdahalenin ardından Çekirge Devlet Hastanesine sevk etti. Polis ekiplerinin kazayla ilgili tahkikatı sürerken, Yalçın’ın sağlık durumunun ise iyi olduğu öğrenildi.
GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4546 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1244 kez okundu
4
Gizemli oyun
821 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
773 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.