Edirne’nin Meriç ilçesinde jandarma ekiplerinin yaptığı denetimlerde bot ile yasadışı olarak Meriç Nehri üzerinden Yunanistan’a geçmeye çalışan 15 düzensiz göçmen yakalandı. Olayla ilgili 2 göçmen kaçakçısı gözaltına alındı.
Edirne İl Jandarma Komutanlığı ekiplerince Meriç ilçesine bağlı Nasuhbey köyü sınırları içerisinde yapılan denetimler esnasında Meriç Nehri üzerinden bot ile yurt dışına kaçma girişiminde bulunan çeşitli uyruklara mensup 15 düzensiz göçmen, 2 organizatör ve göçmen kaçakçılığında kullanılan bir araç yakalandı. Yakalanan göçmenler ülkelerine geri gönderilmek üzere Edirne İl Göç İdaresi Müdürlüğüne teslim edildi. Gözaltına alınan 2 göçmen kaçakçısı hakkında ise adli işlem başlatıldı.
GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4548 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1246 kez okundu
4
Gizemli oyun
824 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
774 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.