Seçimlerde yeniden Başakşehir Belediye Başkanı seçilen Yasin Kartoğlu mazbatasını aldı. Başkan Kartoğlu, “Demokrasinin ve Başakşehir’in kazandığı güzel bir seçim dönemi geçirdik” dedi.
31 Mart Mahalli İdareler Genel Seçimleri’nde yeniden Başakşehir Belediye Başkanlığı’na seçilen Yasin Kartoğlu, mazbatasını Emin Saraç Kültür Merkezi’nde düzenlenen törenle aldı. Başkan Kartoğlu’nun yanı sıra mahalle muhtarları ve meclis üyeleri de mazbatalarına kavuştu. Bir seçim dönemini daha geride bıraktıklarını söyleyen Başakşehir Belediye Başkanı Yasin Kartoğlu, “Seçim süreci boyunca emek sarf eden herkese ayrı ayrı teşekkürlerimi iletiyorum. Demokrasinin ve Başakşehir’in kazandığı güzel bir seçim dönemi geçirdik. Bundan sonraki dönemimizde de Başakşehir’imiz için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz. Durmayacağız, üreteceğiz. Başakşehir’imiz için en iyisini yapacağız. Her zaman dediğimiz gibi Başakşehirli her şeyin en iyisini hak ediyor. Başakşehir’imiz ve Başakşehirli için yeni dönem hayırlar getirsin” şeklinde konuştu.
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
2
Büyükataman, emekliler için temmuz ayını işaret etti
1492 kez okundu
3
CHP BURSA İL BAŞKANI NİHAT YEŞİLTAŞ: TÜRKİYE CUMHURİYETİ BİR PARTİ DEVLETİ DEĞİLDİR HİÇBİR ZAMAN DA OLMAYACAKTIR
1392 kez okundu
4
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1244 kez okundu
5
CHP BURSA İL BAŞKANI NİHAT YEŞİLTAŞ’TAN KARACABEY’DEKİ ŞEKER FABRİKASININ SATILMASINA SERT TEPKİ
1199 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.