Bursa’da bir geri dönüşüm tesisinde çıkan yangında 6 otobüs alev alev yandı. Yangından çıkan siyah dumanlar şehrin birçok kesiminden görüldü. İtfaiye ekiplerinin müdahaleleri ile kontrol altına alınan yangın söndürüldü.
Yangın, saat 18.15 sıralarında Yıldırım ilçesi Millet Mahallesi’ndeki bir geri dönüşüm tesisinde meydana geldi. Henüz bilinmeyen bir nedenle çıkan yangında tesisteki otobüsler alev aldı. Kısa sürede büyüyen yangında gökyüzüre yükselen siyah dumanlar kentin birçok noktasından görüldü. Vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye ve polis ekibi sevk edildi. Kısa sürede olay yerine gelen itfaiye ekipleri, müdahalede bulunarak yangını kontrol altına aldı. 6 otobüsün alev alev yandığı olayda ekiplerin müdahalesiyle yangın söndürüldü. Yangının çıkış nedeni araştırılırken, olayla ilgili tahkikat başlatıldı.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4542 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1242 kez okundu
4
Gizemli oyun
820 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
771 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.