DOLAR 45,8964 0.42%
EURO 53,3988 -0.15%
ALTIN 6.651,13-0,99
BITCOIN 3485721-1.20323%
Bursa
23°

PARÇALI AZ BULUTLU

SABAHA KALAN SÜRE

18 bin vatandaşa hizmet verecek tesisin yüzde 70’lik kısmı tamamlandı

18 bin vatandaşa hizmet verecek tesisin yüzde 70’lik kısmı tamamlandı

ABONE OL
17 Mart 2024 17:45
18 bin vatandaşa hizmet verecek tesisin yüzde 70’lik kısmı tamamlandı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Sakarya Büyükşehir Belediyesi, 18 bin vatandaşa hizmet verecek Kaynarca İleri Biyolojik Atık Su Arıtma Tesisi’ndeki çalışmaların yüzde 70’lik kısmını tamamladı.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (SASKİ), Kaynarca İleri Biyolojik Atık Su Arıtma Tesisi’nde çalışmalarını aralıksız şekilde sürdürüyor. Tamamlandığında günde 3 bin metreküp atık su arıtma kapasitesi ile 18 bin vatandaşa hizmet verebilecek dev proje ile Kaynarca’nın doğası uzun yıllar boyunca güvence altına alınacak. Türkiye’nin en büyük su basar ormanı Acarlar Longozu’nun tabiatını da koruyacak çevreci projede devam eden çalışmalar ile yüzde 70’lik kısım tamamlandı.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.