Gürsu Belediyesi, ’Sıfır Atık Hareketi’ konusunda yaptığı çalışmalarla bir buçuk yıl içerisinde yaklaşık 3 milyon TL’lik gelir elde etti. Bir buçuk yılda kampanyaya katılan hane sayısında ise 30 katlık bir artış oldu.
Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, çevreci geri dönüşümü destekleyen hamleler ve ’Sıfır Atık Hareketi’ne ilçe bazında verdiği destek ile belediye bütçesine yaklaşık 3 milyon TL kazandırdı.
Gürsu’da “Sıfır Atık Projesi” çerçevesinde bugüne kadar yaklaşık 400 ton geri dönüştürülebilir atık toplandı. Gürsu Belediyesi’nin girişimleri ile ilçenin işlek noktalarına, seksen adet de kullanılmış giysi kumbarası yerleştirildi.
Sıfır atık ve geri dönüşümde bilinçli kampanyalar düzenlediklerini belirten Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, “ Geri Dönüşüm Evde Başlar kampanyalarımız sayesinde hanelerimizde 2 yılda Sıfır Atık Hareketi’ne katılımı 30 kat arttırdık. ‘Gürsu Sıfır Atık’ isimli mobil uygulamamızla, vatandaşlarımızın evlerinde topladıkları geri dönüştürülebilir atıklarıda puanlama sistemiyle toplayarak onlara hediyeler sunuyoruz. Çevre ve Şehircilik Bakanlığımız’dan bu konuda hibe desteği de aldık. Hedefimiz çevreci hamlelerimizi makul projelerle desteklemek” dedi.
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4546 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1244 kez okundu
4
Gizemli oyun
821 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
773 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.