Bursa’da seyir halindeyken arıza yapan tır, alevlere teslim oldu. İtfaiye ekiplerince söndürülen yangında araç kullanılamaz hale geldi.
Edinilen bilgiye göre, Bursa-İstanbul Otoyolu’nda seyir halindeki bir tır motor kısmından alev aldı. Aracın alev aldığını fark eden sürücü, tırı hemen emniyet şeridine çekti. Bir anda harlanan alev, aracı adeta alev topuna çevirdi. Çevredekilerin müdahalesi yetersiz kalınca 112 ekiplerine bilgi verildi. İhbar üzerine olay yerine itfaiye sevk edildi. İtfaiye ekiplerince söndürülen yangında araç kullanılamaz hale gelirken, olayla ilgili tahkikat başlatıldı.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4542 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1242 kez okundu
4
Gizemli oyun
820 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
772 kez okundu