Marmarabirlik’te 2024-2025 kampanya dönemi öncesinde rekolte beyanı alımları devam ediyor. Yaklaşık 1 hafta önce başlayan rekolte beyanı alımlarında Orhangazi Zeytin Tarım Satış Kooperatifi’ndeki beyanlar 2 bin 600 tonu buldu. Marmarabirlik Orhangazi’de bir ofis oluşturarak rekolte beyanı almaya başladı.
Marmarabirlikte zeytin hasat mevsimi öncesinde zeytin rekolte beyanı dönemi 16 Eylül tarihinde başlamıştı. Marmarbirlik’e bağlı 8 kooperatif vasıtası ile alınan rekolte beyanları sürecinde Orhangazi’de şu ana kadar 2 bin 600 ton rekolte beyanı alındı.
En az yüzde 50’sini teslim etmek zorunda
Marmarabirlik’te üretici ortaklar beyan ettikleri rekolte miktarının en az yüzde 50’sini kampanya döneminde birliğe teslim etmek zorunda.
Öte yandan Marmarabirlik Orhangazi Şehir Merkezinde bulunan Muhtar evinde bir kooperatif temsilcisi vasıtası ile üreticilerden rekolte beyanı almaya devam ediyor.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4542 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1242 kez okundu
4
Gizemli oyun
820 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
772 kez okundu