Gebze’de ağustos ayı içerisinde 576 ton ambalaj, 30 ton cam, 38 ton tekstil, 700 kilogram elektronik, 214 kilogram pil, 480 kilogram yağ ve 34 kilogram ilaç atığı geri dönüşüme kazandırıldı.
Gebze Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü ekipleri, kentin farklı atık toplama noktalarından kağıt, karton, metal, plastik, cam, bitkisel yağ, pil ve ilaç atıklarını toplayarak, uygun şekillerde işliyor. Atıklardan dönüştürülebilir olanlar geri dönüşüm tesislerine gönderilirken, dönüştürülemeyenler ise bertaraf edilmek üzere sevk ediliyor. Gebze Belediyesi bu kapsamda ağustos ayı içerisinde, 576 ton ambalaj, 30 ton cam, 38 ton tekstil, 700 kilogram elektronik, 214 kilogram pil, 480 kilogram yağ ve 34 kilogram ilaç atığını toplayarak geri dönüşüme kazandırdı.
GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4547 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1245 kez okundu
4
Gizemli oyun
823 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
774 kez okundu