Kocaeli’nin Kandıra ilçesinde fındık çalmak için tarlalara giren 22 kişi, jandarmanın önceden davranması ile suçüstü yakalandı. 800 kilo fındık sahiplerine teslim edildi.
Edinilen bilgiye göre, bir grubun fındık hırsızlığı için Erikli, Safalı ve Bağırganlı mahallelerine geleceği istihbaratını alan JASAT ile Kandıra ilçe Jandarma komutanlığı ekipleri hemen harekete geçti. Yapılan araştırmalar neticesinde plan yaparak önlem alan jandarma timleri, 22 kişiyi bahçede suçüstü yakaladı. Ele geçirilen 800 kilo ağırlığındaki 54 çuval fındık sahiplerine teslim edildi. Gözaltına alınan 22 kişi adliyeye sevk edildi.
Fındık bahçesi sahipleri özverili çalışmalarından dolayı jandarma ekiplerine teşekkür etti.
GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4548 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1248 kez okundu
4
Gizemli oyun
826 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
775 kez okundu