Balıkesir’in Bandırma ilçesinde, içerisinde dış cephe montalamasında kullanılan köpüklerin bulunduğu depoda çıkan yangın güçlükçe söndürüldü. Alevlere teslim olan depo kullanılamaz hale geldi.
Bandırma, Yeni Sanayi Sitesi, 2101 Sokak’ta bulunan bir depoda yangın çıktı. İçerideki dış cephe mantolamasında kullanılan köpüklerin tutuşmasıyla büyüyen alevler kısa sürede bütün depoyu sardı. Balıkesir Büyükşehir Belediyesi İtfaiyesi Bandırma Grup Amirliği tarafından müdahale edilen yangın yaklaşık 1 saatlik çalışma ile kontrol altına alınabildi. Depodaki soğutma çalışmalarına ise bir süre daha devam edileceği öğrenildi. Çıkan yangından etkilenen kimse olmazken depoda büyük maddi hasar meydana geldi.
Diğer yandan plastik maddelerin tutuşması sonucu çevreye ağır bir koku yayıldığı öğrenildi. Yangınla ilgili inceleme başlatıldı.
GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4548 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1249 kez okundu
4
Gizemli oyun
827 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
775 kez okundu