Körfez Belediyesi Atık Getirme Merkezi’nde yürütülen çalışmalar Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı yetkililerinden tam not aldı.
Sıfır Atık ile ilgili önemli çalışmalara imza atan Körfez Belediyesi, 10 yıldır aktif olarak Körfez’e hizmet veren Atık Getirme Merkezi’nde önemli misafirlerini ağırladı. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı yetkilileri başta olmak üzere, Kocaeli Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve 12 İlçenin sıfır atık müdürleri, Körfez Belediyesi Atık Getirme Merkezi’ni ziyaret ederek, çalışmalarla ilgili bilgi aldı.
Bir dizi inceleme ve ziyaretlerde bulunmak üzere Körfez Belediyesi Atık Getirme Merkezi’ne gelen yetkililer, atıklarla oluşturulan sergiyi gezdi. Elektronik atıklar, atık piller, kızartılmış bitkisel yağlar, atık motor yağları, atık aküler, hurda araç lastikleri, floresan lambalar, park-bahçe atıkları, evlerde ortaya çıkan boya, tiner, ilaç vb. tehlikeli atıklar, beyaz eşyalar, hacimli atıklar (oturma grupları, çekyat-koltuk vb.) inşaat ve tadilat atıkları gibi atıkların toplandığı atık merkezinde yürütülen çalışmalar, Bakanlık yetkililerinden tam not aldı.
Atık Merkezi’ne yapılan ziyaretin ardından Türkiye’ye örnek olan Kompost Üretim Tesisinde de Bakanlık yetkilileri tarafından çeşitli incelemelerde bulunuldu. Doğadan alınan bitkilerin, tekrar doğaya kazandırıldığı tesisi inceleyen yetkililer, Park ve Bahçeler Müdürlüğü’nün teknik ekiplerinden bilgi aldı.
GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4550 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1254 kez okundu
4
Gizemli oyun
832 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
776 kez okundu