Bu yıl 10.su düzenlenen Gölcük Belediye Başkanlığı Kupası heyecanı Harb-İş Spor ve Seka Doğan Spor arasında oynanan karşılaşma ile Değirmendere Stadı’nda başladı.
Bu yıl turnuvaya, Gölcük’ü amatör liglerde temsil edecek olan; Harb-İş Spor, Seka Doğanspor, Gölcük Karadeniz Spor, Hisareynspor, İhsaniyespor, Osmanlı 41 Spor, Kavaklıspor, Dumlupınar Spor, Değirmenderespor, Gölcük İdmanyurduspor, Gölcükspor U-18 ve Çiftlikspor takımları katıldı. Turnuvanın başlangıç vuruşunu Gölcük Belediyesi Başkan Yardımcısı İbrahim Uzuner yaptı ve takımlara başarılar diledi. İlk karşılaşmalarda; Harb-İş Spor ilk karşılaşmada Seka Doğanspor’u 7-2, İhsaniyespor da Hisareynspor’u 3-1 yendi. Gruplarda oynanan karşılaşmalar sonunda, 12 Eylül’de yarı final karşılaşmaları, 14 Eylül’de de final karşılaşmasıyla turnuvayı kazanan takım belli olacak.
Gölcük Belediye Başkanı Ali Yıldırım Sezer yaptığı açıklamada tüm takımlara başarılar dilerken, fair-play kuralları çerçevesinde, sakatlık olmadan turnuvanın geçmesini diliyor, katılan tüm takımlarımıza ayrı ayrı teşekkür ediyor, başarılar diliyorum” dedi.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Enver Yıldırım’dan büyüklerde ilk Dünya Kupası madalyası
6699 kez okundu
2
Afrika Uluslar Kupası’nda Üçüncü Nijerya Oldu: Mısır’ı Penaltılarla Geçti
1790 kez okundu
3
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1730 kez okundu
4
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1725 kez okundu
5
Galatasaray ile Gaziantep FK Yenişemedi: RAMS Park’ta Puanlar Paylaşıldı
1633 kez okundu