Kartepe’de sitelere atık yağ ve pil kutuları yerleştirildi. Her bir dairedeki vatandaşa da atık yağ şişesi, pil kutusu ve projeyi anlatan broşürün yer aldığı çantalar dağıtıldı.
Kartepe Belediye Başkanı Mustafa Kocaman’ın öncülüğünde başlatılan “Hedef Sıfır Atık” projesi kapsamında sitelere atık yağ ve pil kutuları dağıtıldı. Belediye ekipleri tarafından sitelere atık yağ ve pil kutuları konulurken, dairelerde ikamet eden vatandaşlara da atık yağ şişesi, atık pil kutusu ve projeyi anlatan broşürün yer aldığı çantalar verildi. Hedef Sıfır Atık projesi kapsamında dağıtılan geri dönüşüm kutuları 15 günde bir ekipler tarafından toplanarak geri dönüşüme gönderilecek.
Projenin ilçe genelinde artarak devam edeceğini belirten Kartepe Belediye Başkanı Mustafa Kocaman, “Çevremizi korumak ve gelecek nesillerimize temiz bir Kartepe bırakmak için önemli bir adım atıyoruz. Atık, doğanın dengesini bozan fısıltıdır. Sıfır atık ise bu fısıltıyı susturmanın anahtarıdır. Atık piller ve bitkisel atık yağlar, doğamıza zarar veren en büyük tehditlerden biri. Bu tehdidi sizlerle birlikte fırsata çevirebiliriz. Unutmayalım ki, her atık doğru yönetildiğinde çevreye zarar vermek yerine yeni bir enerji kaynağına dönüşür” dedi.
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4546 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1244 kez okundu
4
Gizemli oyun
821 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
773 kez okundu