Darıca Belediyesi, 2024-2025 eğitim ve öğretim yılının ilk ders zilinin çalmasına sayılı günler kala ilçedeki okullarda temizlik seferberliği başlattı.
Darıca Belediyesi tarafından oluşturulan temizlik ekipleri, öğrencilerin eğitimlerini daha hijyenik ve sağlıklı bir ortamda sürdürebilmesi için ilçede bulunan Milli Eğitim Müdürlüğü’ne bağlı okullarda temizlik çalışmaları yapıyor.
Belediye ekipleri sınıflardan okul bahçelerine kadar okulların tüm ortak alanlarını temizleyip dezenfekte ediyor. Ayrıca ekipler okulların bahçelerin süpürüp oyun alanlarını yıkıyor. Ekipler, varsa bahçelerdeki yabani otları biçip ağaç budama da yapıyor. Tüm bu çalışmaların okullar açılana kadar bütün okullarda tamamlanması hedefleniyor.
Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık, her yıl olduğu gibi bu yıl da çocuklara temiz bir okul bahçesi hazırlamak istediklerini belirterek, “Her şey sevgili çocuklarımız için. Temizlik ve bakım çalışmalarımızla bir yandan öğrencilerimize tertemiz okul bahçeleri sunarken bir yandan da eğitim hayatlarında en büyük destekçileri olmaya devam ediyoruz. Geleceğimizin teminatı kıymetli öğrencilerimizin temiz ve sağlıklı bir ortamda eğitim görmesi için elimizden ne geliyorsa yapmaya devam edeceğiz” dedi.
GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
THY’den yeni seyahat kiti
4548 kez okundu
2
Başkan adayı Bozbey, metroda gençlerle sohbet etti
1248 kez okundu
4
Gizemli oyun
826 kez okundu
5
Stajyer öğrenci transpaletin altında kaldı… Kaza anı kameraya yansıdı
775 kez okundu